Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

vineri, 21 ianuarie 2011

Grozav!

Nici nu stiu cu ce sa incep! ziua de azi a inceput prea bine si s-a continuat pana acum f bine :D Adica nah a aparut in peisajul timisorean un chip drag :D azi noapte total random, apoi nu zic k m-am distrat teribil in Taine, plus ca am descoperit ca stiu muuult mai multa franceza decat ma asteptam cand am conversat cu un senegalez ce mi-a promis un colier traditional :D (sa vedem dak se tine de cuv :D ) apoi am mers mi-am rezolvat cu caminu si, si , si!!! taraaam tararaaaaaaaaaam!!!!! Iaca cik am castigat un set de casti de iarna cu sistem audio incorporat :D hopa tzooopa Penelopa hi hi hi ha ha ha foarte tare bah, si the day is not done yet :))
M-am gandit eu ca e o legatura ca azi e in 21 ian si eu implinesc 22 de ani si 2 luni, e luna plina-iar eu is nascuta in ziua de luni si am ascendent in rac (guvernat tot de don'soara LuNa) si de acilea cica mi s-ar trage!!! azi a nins ca si de ziua mea acu 22 de ani si 2 luni =)) (era musai sa repet asta :))e)
deci numa' lucruri bune :P
aaah am uitat sa va pove ca am gasit si ceva banutzi in taine :)) last nite :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu