Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

luni, 14 februarie 2011

ballentine's day altfel...


Sa zicem o zi a dragostei cu specific american altfel decat de obicei! Dc? pai obiceiu',cel putin al meu de 14 feb e sa fiu singura :)) fara love shits fara acadele si inimioare,daca demult ma irita umpic asta acum pot sa zice ca ma lasa indiferenta. Insa aruncand un ochi peste ceea ce am facut azi as putea spune ca am petrecut ziua asta in randu lumii doar ca intr-o alta nuanta:Sa intru in detalii? iaca am fo azi cu fratele mai mic Morobaby sa imi ridic premiu de la Marlboro, apoi ne-am oprit in mall, am mancat un sandvich de la Auchan (CINA IN MALL) apoi ne-am cumparat cate o doza de cola si cu cate-un pai si o ardeam prin mall cu paiele in gura si povestind tot felu'.Am hotarat sa iesim afara la aer in timp ce-l asteptam pe Mughywara si am mers tot fiind in spiritul sarbatoarei pe terasa sus la Mall sa privim luna care era blurry-opaca din cauza norilor. Deci pot spune ca am fost in randu lumii: Mall,insotita de mascul :)) cina,suc, cadou de la Marlboro!!! ha ha ha =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu