Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

miercuri, 19 mai 2010

girl's party>>> k la gradinita(fragment)



Pe fundal..."itsy bitsy tinny winny yellow poka dot bikini..."


actori in scena: Zgripci,Unguritza si Bam Bam


3,...2,....1 si...





Bam Bam decolorata din creier pana in ultima shuvita de par, imbracata cu pantaloni roz bom-bom in dungi...Unguritza vrea sa asculte"Dj Shantel-disko disko partizani sau Bucovina"...dar brusc ii vine ideea de "bitsy-mitsy...pitsy" si bam bam se prinde de melodie, pe iutiub si incepe dansu frenetic de fete...bine Zgripci e baiat dar chiar nu conteaza la ce dansuri de copii retardati am facut acolo...yey suntem la gradinita...yeeeey...si imi aduceam aminte cand trebuia sa fiu la gradinita si puneam muzica in curte ma machiam,mai chemam o vecina si dansui frate... ne rupeam in figuri de nu stiam cum ne cheama...aveam o sticla de Cola...o ciocolata poiana eventual sau daca nu Africana si eram cele mai tari =))


Bun!sa revenim!si cum dansam noi acolo ca niste copii retarzi...normal ca...am obosit! o mica pauza... si se asterne un mic dialog:





ZGRIPCI:"Cocalari si...?cum le zice la femeile alea?cocalari si cocheritze!nu???"si multe multe semne de "???????????"


UNGURITZA:"Si cocheritze??ha ha!!! se zice PITZIPANCILE!!!! nu cocheritze!ha ha!!!"


ZGRIPCI:"Pitzipance???!!!"


UNGURITZA:"ha ha!! pitzipance??? nuh,meo se zice PITZIPANCILE!!!!!"





Zgripci e neamtz, iar de Unguritza v-ati prins...iar ei doi incercau sa se inteleaga pe o frecventa comuna-a mea, dar deraiau cumplit ;))



Apoi pune unguritz o melodie care ne-a surprins atat de tare k nu am stiut niciunu cum sa ne comportam:jaga jaga!!! =))


Dupa, dak tot s-a lansat ideea cu pitzipoance...hai sa bagam pe iutiub, si uite asa ne-am uitat mai intai la pitzipoance, apoi la animatoare...si apoi la...Loredana Chivu....k aceste 3 subiecte sunt intr-o legatura stransa ;))


atunci apare dinou oftatul:


"Uffffffff!!!!... :...silicoanele..."-Unguritza, care isi doreste silicoane =))





Si atunci am schimbat frecventza total: hai acasa!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu