Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

duminică, 9 mai 2010

Lene sa exist...

Stau si ma admir in toata "splendoarea" mea:lipsita de vitalitate,lipsita de chef,lipsita de entuziasm...nu nu e treaba k iar am probleme corasonale k deja nu ma mai complic,purtatorii de coaie nu-s decat niste "puli goale" si atat,ma lasa rece...Ce ma deranjeaza e lipsa asta totala de..."Eu"! Am venit cu narav si cu chef de party si am ajuns sa nu mai vreau sa ies din casa...m-am plimbat teleleu prin Beius,prin Oradea pentru k mai apoi sa merg la festu ala unde s-a spanzurat rocketele din ''comunitatea psychedelica"=)) Apropo k mi-am amintit de treaba asta!bah frate cand i-am auzit pe astia de la presa mi-a crescut tensiunea =)) si ma gandeam k bah uite am fo la festival in "TABARA SECRETA" si eu sunt intr-o comunitate despre care nici nu stiam...asta cu presa a fost cum a fost, k au aberat pe la tv... prin ziare si bla bla bla...insa ceea ce m-a surprins teribil a fost faza knd imi da una mesaj pe feisbuc si ma intreaba despre "comunitatea"asta k a vazut ea k am dat "i like" la profilu festivalului =)) (desi asta o facusem inainte de fest ),si apoi imi da lovitura de gratie k ar vrea si ea sa se bage in comunitate.Stateam umpic ametita si ma uitam razand copios citind mesaju de la asta si ma gandeam eu cu voce tare: tu pizda proasta chiar asa retardata ma crezi sa nu ma prind ce ma-ta vrei din moment ce ieri mi-ai dat add?chiar e greu sa-mi dau seama k numai un tampit de reporter putea sa ma intrebe despre "COMUNITATE" care defapt nu exista.Sincer la festival a fost fain,si intr-adevar in prima zi era totul atat de chill: corturi,natura,soare... oameni chill si cu zambetul pe buze,imi placea k te intalneai in padure cu careva care nu te cunostea dar iti zambea sincer:D...sa nu mai zic de aranjamentele bestiale din padure cu cortuletze colorate cu tot felul de treburi ecologice si hand made-uri si bla bla bla...In fine revenind la prima zi si mie mi-a dat impresia de comunitate,adica parca toti se cunosteau intre ei desi nu se vazusera niciodata,dar aici era vb de altceva ;)).Seara stateam la foc si povesteam cu lume ce o cunoscusem acolo si ne simteam k indienii :D Ziua urmatoare am inceput sa ma avant mai mult prin centrul de interes al festului...pe la scene...incepea seara muzica abia asteptam...lumea tot chill... vedeam cupluri de inamorati rostogolindu-se pe camp si tinandu-se in brate si razand fericiti...vedeam oameni cu catzeii care se jucau cu bete pe camp...vedeam familii de straini cu copii,vedeam jocuri si jonglerii cu poiuri si tot felul de bete si minuni...Seara luminile deveneau din ce in ce mai slabe...ramaneau neoanele si beculetele colorate...incepea muzica la o scena:) am stat langa foc si am cunoscut lume...socializare k deh ramasesem singura prin zona k toti cunoscutii mei s-au tras pe buci la nani devreme adica pe la vreo 2-3 dimineata.Asa l-am cunoscut pe omu Veveritza(care arata ca un elf si care stia sa zica in toate limbile cuv VEVERITA el fiind neamtz) am stat cam toata noaptea cu Eichhonchen(sau cum s-o scrie pe deutsche veveritza :D) la un moment dat seara cand totul lua amploare cand deja se strangea lume am avut sentimentu k sunt intr-un parc de distractii sau circ...lumea agitata umbla peste tot...explora...ideea de comunitate disparuse.Apoi au aparut maestrii dansului cu focul.Dansau astia pe trance frate si jonglau cu poi-uri si bete inflacarate...bestial :) ii priveam absorbita cum dansau cu focul k si cum el nu reprezenta niciun pericol...k si cum era parte din ei.Zilele urmatoare au fost mult mai agitate...lumea continua sa vina iar sambata seara cand a fo si incidentul de altfel m-am simtit prea obosita de toti cei de acolo si am bagat somn devreme langa foc afara,era chiar noaptea "incidentului"...iar a 2-a zi aflu k toata lumea se sparge...de ce??"s-a spanzurat unu in padure langa scena principala"... totusi neafectata prea mult de incidentul de la fest si totusi cu chef de distractie am labarit 3zile aks la mine la sat unde mama mi-a facut papica excelenta si am dormit vreo 2 zile incontinuu.Am ajuns la tm cu pofta de party!!!!aici...stupoare!labareala crunta si totala...am mers in taine unde m-am plictisit in ultimul hal si knd am incercat sa ma misc m-am nervozat pe toata lumea de acolo k nu aveam loc...apoi a inceput feeling-ul asta k nu am chef sa ies din casa...nu am chef sa ma manifest...nu am chef...si mi-e lene...mi-e lene sa exist!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu