Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

vineri, 26 februarie 2010

Convorbiri cu Unguritza


Pe fundal Meggadillah-Love never dies(parca asa se num melodia-e asta ce am facut azi backing) si canta "No matter what i do,No matter what i say..." iar Unguritza canta si ea...fredoneaza:"vatta mata du...vata mata sei...oooooh ooo nananana noooo...vata vata uuu aaaaau uuuu aaaaa vata vata uuuu..." cam asta a inteles ea din melodie da cik ii place mult k o am pusa pe repeat pt ea;))"vata mata miiiii....vatamata muuuu megadi...megadila...uuu tati ce fain am pensat pe mine...aicea nu am mai lasat nimic!!"...Acum o sa fac o pauza de vreo 20 min k imi povesteste chestii erotico-puli-senzationale =)) Si acum facem planu pt maine seara...si canta "vata mata duuu vata mata sei...uata uata uuuuuh uata mata uuuu...megadila"-atat stie ea din melodie...:-J "M-am indragostit pe melodiile frate!"...din pacate nu-mi da ea voie sa public toate discutiile noastre...si cum dupa fiecare subiect canta...se pare k mai mult asta scriu..."Abia astept!jur din viata mea!da nu vine sa cred k avem bilet!Tzie vine sa crezi?mergem sa zburam cu avion frate! mata mata uuu mata mata eee...da nu stiu chiar pula mea unde sa dormim 3 zile:tu ai...idee?M"asta vorbind despre tripu nostru in VeNICE...parca ar fi prima data knd plecam teleleu ;)) si se ridica ea frumos din pat:"meo(in traducere mah)ce doare curul meu...aaa fuck shit!iar sa impiedic!!meo nu vine sa cred!" SI afara e noapte...o noapte gri...de la ceatza asta asa se vede cerul...noi k de obicei nu avem somn...stam la povesti dar defapt nu povestim nimic...ne punem intrebari despre ce-o sa facem in Venetia,cum o sa ne distram,cum o sa ne rupem barba si pe acolo... In fine...probabil o sa mergem si noi la Shopiling k toate gloabele k nu degeaba duhnim a estrogen,si pt k speram sa gasim ceva mai moka...o sa ma documentez pt licenta si in rest iar distractie...e fain k prindem weekend-ul...defapt noi am vrut asa si "speri k nu ploua"zice Unguritza...saraca e chiar naiva...in Venice trebuie sa mergi cu 2-3 pelerine de ploaie dar nah dak ii zic face cu hertz-ul ;)) asa k ma abtin si i-am zis asa informativ k e foarte probabil sa ploua in perioada asta anului nu k mai mult k sigur o sa ploua...brusc am schimbat subiectu...l-a schimbat..am revenit la subiectu "uata mata duuu..."=)) eu vb cu ea si scriu in acelasi timp..."Acolo la Italia poti sa faci autostop anA?"da zic."Si nu mergem si la Milano???"are idei gagica...pai nah asta ar fi pistol cu apa pe langa mers cu autostopu pana in Olanda...si dak am facut-o pe asta cat de greu ne-ar fi sa mergem la Milano??asa k i-am raspuns printr-un pufnit din nas si un zambet :) iar ea..."uata mata duu...uata mata sei..." ;))...Acum noapte buna dragii mei k desi ora blogului arata altceva e defapt ora 4:20...he he he va spune ceva??? "que voy hacer?je ne sais pas...que voy hacer?je ne sais plus!que voy hacer?je suis perdu...que horas son mis corason..."mda...ma gandeam la Manu Chao..."Si tu ai cantat si de revelion?"da zic."Ce?"Cum ce?melodiile lu dilau asta ce le stiam,"Aha si Ardei au fost la revelion?tu ai vazut?"zic da."Si c facea??" dansa cu Tim Tim"si eu unde eram?" cu cocalarii in baie te ascundeai de pericole imaginare..."pfoai ce proasta am fost...am fugit meo!si tu cautai pe mine nu?"daaaaaaa,:-J de unde'!eu dansam ;)) uata mata duu...uata mata sei...mergsa fac niscaiva'nani k e musai si dak e musai atunci trebuie!! nah somn usor si vise ude la toata lumea ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu