Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

marți, 23 februarie 2010

in randul lumii...

Nah uite k m-am gandit si eu sa intru in randu lumii,k deh toate lumile si-au facut blog si e fentzy-trentzy...si m-am gandit k e mai bine decat s-o ard pe hi5...k trebuie sa recunosc k si acolo eram/sunt in randul lumii "bune"... si da ma gandeam k pe un blog poti abera despre "ORICE" fara sa ai vreo limita de vreun fel...si ce-i fain e k "ORICE-ul"asta e atat de complex...si deci gasesc eu subiecte de lalait aici pe sait :) normal k o sa ma inspir cel mai mult din viata mea de zi cu zi,unde nicio zi nu e k alta si unde mereu intervine ceva ce ma scoate din tzatzani sau din rutina ;))

Acum ar trebui sa ma prezint :D pai nah eu sunt Bam Bam defapt ma cheama anA dar asa m-a numit fratele Rejephon ;)) in fine povestea e lunga si nu prea conteaza de unde si cum...cert e ca eu is Bam Bam si atat tre'sa stiti ;)) locuiesc intr-un apartament cu o unguroaica din harghita care e iute k Eros Pista knd o apuca...si o apuca des ;)) Ea va fi pentru voi"UNGURITZA" si in afara de ea,mai locuim cu Tim-Tim care s-a facut fata de casa si care cred k o sa iasa la pensie la 20 de ani k deja incepe sa"crosheteze ciorapi"...glumesc:-J Tim-Tim e indragostita :P ;))
In fine cam atat acum k Unguritza ma fute la sentiment k vrea sa intre pe mess,si in afara de asta imi tot povesteste de bunica ei care a ramas puff cand i-a vazut tatuaju pe shold ;)) k pe ala de pe omoplat nu l-a observat ...inca...;)) :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu