Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

duminică, 28 februarie 2010

Interviu cu Rici...deci,Rici spune:


M-am gandit sa vi-l las pe rici sa va impartaseasca cateva idei a la "Tu ten ten"...deci Rici spune:

"Tanarul in ziua de astazi are nevoie de mUUUlta vitamina C si de Proteine, si condimente care iti pipereaza ziua si iti las idei optimiste si impresii faine ;) (fututi laptopul matii ca sting muzica /sunt intr-o stare labila). Mi-am futut o guma de amestecat in gura... si am ramas cu o plompa psihica. Nu prea am idei ce as putea sa zic... is neinspirat ;) eu sunt deschis pentru orice fel de muzica, ascult absolut totul si ma simt la orice muzica ABSOLUT EUPHORIC. God bless Metal, Sex and Bubble Gum ;D"

Acestea fiind zise...eu c sa va zic...toata lumea merge la culcare k maine au scoala...eu n-am ;)) sac sac sac!!!! eu sunt fana Lolly Pops and Bubble Gums asa k sunt inr-o oarecare masura indeacord cu reziduri din ideile mentionate mai sus. Despre Rici va voi povesti in EPISODUL 4 al Serialului DESPRE NOI sau Aventuri in Jungla Urbana/Umana...;) hai somn usor k eu ma pun sa pap o budinca de zmeura si cioco si sa cant la chitara
;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu