Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

miercuri, 24 februarie 2010

Despre noi: Episodul 2: Tim-Tim

Tim Tim...ce o face pe Tim-Tim speciala?? pai nah e faptul k e cea mai mik k varsta din casa da cea mai inalta...=)) nu bah glumesc...Tim Tim e o fata foarte tare!Bah knd are chef sa se distreze pai nu sta la discutii!! bea frate pana o doare la bascau de oricine si orice ;)) Ea e rockeritza da o arde si cu dub-areli si din astea mai electronice...de ce??pt k vrea si pt k poate...Acum insa de cand e cu All-in s-a cam cumintit,foarte bine respect! ;) adica mai chill cu beutele...ba chiar nici tobacco nu-i mai trebuie :) e fata de casa :P foarte bine... Eu la fetele astea tin cel mai mult Unguritza si Tim-Tim...dc?pai cand ma apuca pe mine EMO-ismele cine e langa mine si-mi trece mana prin par si ma pupa pe obraz sa-mi treaca???Unguritza si Tim Tim ! suntem k surorile acilea...si prostiile care le facem le facem impreuna...:D nah o faza faina la care am aprticipat toate 3 si care mi-a venit acum in minte e urmatoarea: Intr-o seara am mers eu la Rejephon la camin la astia din faculta...normal k fratele rejephon mi-a dat sa beau la palinca cu miere pana ma credeam Madonna Sixtina iar fetele au venit si ele mai tarziu...knd au venit ele ne-au dat afara din camin...ooops shit happens...eu mi-am uitat o caciula si era un frig afara de mi-a inghetat si capu,si sufletul...in fine si ele erau ceva drojdite...mergand spre centru ne-am oprit la Punctele Cardinale k deh erau luminite and shit si ne-am dat pe derdelush acolo pana knd am spart toata gheata de la fantana aia de acolo...am intrat si dupa beculete si am inceputs a facem dansuri tribale de babuin si sa ne batem cu zapada...cu Tim Tim am iarasi cv memories dragutze...tot asta iarna inainte sa se pensioneze ;)) ne-am aruncat putin in aer si am plecat in papi k deh eram seara de seara acolo sa ne facem de cap :D si plm tot aveam filme cu batai cu zapada...ceea ce mi se pare mega tare :D si odata un tip se tot tine dupa noi... ,un handicapat tot arunca cu bulgari dupa noi...eu una ma tot speriam mi-era frica k-mi fute asta un bulgare in cap de vad stele verzi...s-a tot tinut asta dupa noi pana la Parcu Botanic...cand m-am enervat si l-am chemat pe asta sa dam cu el in zapada sa-l frecam cu zapada ;))Tipu era un strainez am crezut k-i vreun pocait ...knd am vrut sa dau cu el in zapada am alunecat si am aterizat eu in zapada...niiice,..: plm patzashti!!! ;)) pana la urma l-am frecat cumva cu zapada sa-i arat cum se face in Romania si am plecat...tipu tot dupa noi...deja fierbeam de draci...imi cere asta o tigara ii dau tutun vrac sa-si faca o tigara la care el:"ahaaaa u r weee smokers!!!" i-am zis ce??NOI??? NU!!!!! !! tipu apoi ne-a povestit k locuieste in USA de cv vreme si ne-a invitat la un pahar de vb goale...: si a fo' nice... :D cam atata despre Tim-Tim si Bam Bam...mai urmeaza chestii;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu