Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

miercuri, 24 februarie 2010

Dragobete??/damn MAN!!


Nah uite k tocmai mi-am aruncat blugii pe jos;))cik sa fiu mai comoda cand ma chinuie talentul sa povestesc shituri la lume...pai da...ma incomodau k eu stau cu genunchii la piept:D in fine...am ramas la stadiu de fetus probabil...sau probabil doar ma simteam bine in pozitia aia cand eram "under construction";)) in fine sa trecem la subiect!
Maine...defapt azi k azi e maine desi nu am dormit ;)) e asa zisa sarbatoare a dragostei varianta romaneasca...mda si k de obicei o s-o petrec uitandu-ma la colegele de apartament care mai de care mai indragostita...Tim-Tim fericita k i-a adus All-in o Milka cu capsuni cum ii place ei...Unguritza suparata k Ardei a fost atat de praf incat a fumat si H-ul care era cadoul pt ea...(cv de genu s-a intamplat acum 10 zile la cealalta sarbatoare a dragostei pe 14)in fine...eu am sa stau si sa admir peisajul din apartament cu un zambet imens pe fata si o sa stau si o sa rad de oamenii care se agita ;))
Ma uitam in jurul meu si am observat k a incepu perioada de "Imperechere" ;)) pai nah cred k din cauza climei k s-a cam incalzit de vreo 2-3 zile...mda si pistruii mei incep sa devina mai proeminenti...e clar vine primavara...incep hormonii sa colcaie...sangele da in clocot...natura renaste...dorinta de agricultura e mare...toata lumea vrea sa "insamanteze soluri"...;)) si uite asa stau eu deoparte si privesc jungla urbana cum isi face de cap si cum deodata au devenit toti dragastosi si peste tot is inimioare si inimioare...nice ce s a zic :) e bine k macar in zilele astea declarate corasonului lumea e VIE...k sincer "morti"is peste tot ;))
Am ramas fara idei...:-?? oare dak imi arunc si bluza pe jos o sa scriu la fel k pana acum?? he he he Dragobete...bah da dilema mea e: care-i faza cu traditiile de dragobete and shit auzisem ceva cu parfumat fete si cu pupat fete...cu busuioace si alte buruieni cu vise si fantasme...parerea mea fetelor e k dak vreti sa visati frumos de Dragobete,sau sa-l visati pe Fat-Frumos nu trebuie sa va puneti busuioc sub cap,bateti iarba-n cuie si o sa visati si cu ochii deschisi si cu ei inchisi =)) Toate k toate da'observ k am inspiratie cand scriu in boxeri ;)) oooh daaa... las' k ii bine ;)) Fetelor deci ne-am inteles cu visatu cum e nu? Azi mai tarziu sigur o sa am ce va povesti knd o sa vina Unguritza de la Ardei...k mereu se intampla ceva mirobolant acolo...de obicei ea se dispera k asta mananca toata ziua ;)) si sa vedem si Tim-Tim cat de fericita va fi cand apare All-in calare pe Niprul lui si ii aduce la Cosanzeana noastra creatza cioco-coco ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu