Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

miercuri, 24 februarie 2010

de ce-i albastru cerul?? degeaba:-J


Cik de ce-i albastru cerul...de ce??degeaba..putea foarte bine sa fie verde sau mov...sau galben ;)) parca conteaza...am coborat pana la bancomat jos sa scot niste banuti sa-mi iau tigari k mi-era o lene crunta si azi nu am fumat nimic.Ma gandeam de ce viata ideala nu-i albastra...de ce e roz?de ce roz?ce are rozul atat de special??nu zic cromatic imi place rozul...k si verdele Veronese sau Bleu Ciel-ul sau galbenul de crom combinat cu alb...in fine...eu continui sa scriu...sa moara fapta k ma chinuie talenu grav(Porculescule u esti de vina k mi-ai dat idei sa ma manifet acilea)Da' observ k e si o parte buna...nu mai fumez atata k mi-i lene sa cobor la maga gaga sa-mi iau tigari si tot o lalai pe blog...;)) Si cum am coborats a scot bani...normal k trebuia sa mi se intample ceva...adica nah cobor bag cardu de raif.. pula!fonduri insuficiente! :Il sun pe tata si-l intreb pe ce card mi-a pus el bani,imi zice k pe ala de brd...mirobolant!!! cardu ala e maestro si tre'sa merg la mama dracu'sa caut bancomat brd: superb...imbracata in tzoalele de casa cu paru ciufulit de parca intrasem in contact cu curentu electric...curentu?nu curentu si mai cum? !curentul electric...in fine...ma doare-n pula nu merg acasa sa urc 3 etaje k sa imi aranjez paru'...da-l dracu' nu ma alege nimeni...eventual Matusa Aglaia...deci e ok...si ajung prin Dacia la bancomat,in fata mea o tanti cam imensa si-l lungime si-n latime,acoperea tot bancomatu...nush ce tot moshmonea ea acolo da'am asteptat vreo 10 min...intre timp apare un homey Scoica si mai stau la taclale cu el...pana cand imi zice asta k ce astept:pe dracu vreaus a scot bani de la dracia asta de bancomat,la care el:"Da' tu n-ai vazut k out of function?"si zic de unde dracu' sa vad din pozitia asta...nu vezi k in fata mea e Everestul si oricum nu-mi bate pushca la distanta;)) in fine...am mers pe Gh.Lazar la kauf.k au acolo bancomat,am mers am scos si am intrat sa-mi iau tigari,ma gandeam sa-mi iau d-alea negre cu scortisoara djarum black k am eu cv amintiri recente legate de ele si aflu k n-au.dar in schimb avea Cherry,zic plm d-astea nu am incercat. Nu fumasem nimic toata ziua ;) ies afara din shop si cer un foc si incep sa fumez...pana acasa tin sa precizez k eram atat de ametita k nush cum dracu am mai gasit drumu spre casa si la un moment dat era sa ma calce si o masina:-J superb...imi zic e o zi mirobolanta!! si am uit la cerul albastru si mirific si abia asteptam sa ajung acasa...sun la interfon si imi raspunde Unguritza...asta a aterizat acasa de la Ardei...cu mega fluturasi in stomac k deh aseara a facut un"sex mortal"(cum ii place ei sa zica),normal k mi-a zis pri-ntre picaturi si k Ardei i-a platit un suc si a fost marcata de lipsa luid e zgarcenie k pana acum se uita la ultimul leutz...k deh e criza ;)) si-a cumparat ea tutun varsat de la un gagiu dragutz cik din ala shmecheras,knd am auzit am intrebat-o dak era din ala cu"stii cum zic?"si a inceput sa rada k si ea e la fel de fana expresia asta k si mine si imi zice k nu...shooo !! credeam k s-au imbolnavit toti...frate k expresia asta e mai a dracu' k gripa porcina...si scapi de ea mai greu decat de raia capreasca...
in fine ma gandeam azi k trebuie sa continui serialul DESPRE NOI si k episodul 2 ar fi Tim-Tim si apoi tre sa fac si o scurta prezentare a familiei mele dragute asta inainte sa ma prezint eu k sa intelegeti de ce is asa decolorata la creier.:) we shall see;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu