Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

joi, 25 februarie 2010

Plec la Venetiiiiiiiiiiiiaaaaaaaa!!!


uite k azi am facut 2 lucruri constructive!!Am mers la shtudio la Wave si i-am inregistrat la Meggadillau backing vocals la 2 melodii iar una a iesit chiar bine k Unguritza deja fredona piesa si tot voia s-o asculte ;)) bah ma bucur o s-o sheruiesc si cu voi la un moment dat ;)am fost foarte entuziasmata si am avut emotii cat carul...k deh asta nu mi se intampla in fiecare zi...si o sa mai fac si o melodie featuring cu Meggadillau asta :D tre sa ma gandesc sa fac versuri sa caut negative si din alea...batai de cap cu alte cuvinte da makr imi folosesc la ceva javra de voce care tot mi-a dat-o Jah ;)) Cel de-al 2-lea lucru constructiv a fost rezervarea de belet pt VeNICE :D he he he i'm going to Venetzia....:D 8-> nu k nu as mai fi fost in MAMA ITALIA dar am fo' in Brescia si am dormit in gara ...dar nah Venetia e Venetia :D si plus k tre sa merg in Achilea la manastire k sa imi iau ceva documentare pt licenta si desigur sa ma rup in figuri si sa ma distrez k deh stau de pe 17 pana pe 21 :D he he he o sa fie mega tare :D abia astept!!! m-am enervat k s-a ajuns biletu la 160 ron plm,trebuie bagaj de cala dak vreau sa-mi iau deodorant sau un rimmel la mine PLM!!! alti bani alta treaba...da' tot ii bine k dak imi iau niscaiva tzoale de p-acolo sau souveniruri makr nu mai platesc extra :D nah si acum dragii mei nu puteti dacat sa va bucurati cu mine la unison,iar dak nu o faceti ma doare la bashcau pt k eu plutesc de emotii si entuziasm :D si abia astept sa moara fapta!!!(k sa nu mai zic mama,k se interpreteaza!eu o iubesc pe mami meu ;) :D ) he he he...my first air flight :D abia asteeeeeeept!!! VeNICE HERE I COME!!!! :P defapt HERE WE COME k merge si UNGURITZA normal(doar suntem twin sisters)si ink o prietena Meli :D can't wait mutha'fucka'!!!!!! can't wait!!!!yeaaaaaaaaaah :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu