Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

miercuri, 24 februarie 2010

Habitatu meu...


Ma gandeam azi dupa ce am vb cu Vladutz si i-am povestit printre picaturi despre fratiorii mei si familia mea k ar trebui sa va povestesc si voua asa umpic despre ai mei...pt k am o familie mare si sunt atata de superbi astia ai mei k merita mentionati :D

O sa incep cu TATIK-MIU-autoritatea suprema,ZA COOcK ;)

Pai TATA a.k.a. Varlam k seamana cu Cotimanis si cand era telenovela-n floare Tg-Jiu racnea sa-i ceara autografe si muierile la alimentara il serveau k p un VIP si la final il intrebau:"Nu va suparati sunteti Varlam?"la care tata:"Cine dracu e Varlam asta k m-au innebunit astia pe aici!!!" .Varlam e un tip foarte serios,doar are 61 de ani e capu' clanului si trebuie sa impuna respect..toata lumea joaca dupa cum canta el,sau cel putin asa lasa impresia ;)) Varlam e genu care nu vb porcos k deh,el e un gentleman,da' sa-l vezi nervos cum isi baga si isi scoate toate genitalele metaforic vbind ;)) El e cel care o cearta pe mama k nu se comporta k o doamna...o sa vedeti voi cand va povestesc despre mama ;). Varlam e tipu ala malac,singurul om care duhneste a mascul prin comportament,d-asta mereu afirm k nu exista barbati in afara de tata,pt k omu asta chiar are testosteron nu k pizdele de baieti pe care ii intalnesc in fiecare zi care-si cauta o muiere la care sa-i planga EI pe umar si sa-l protejeze...plm esti barbat sau muiere?k sa stiu cum sa ma comport...Despre Varlam atat, desi as avea romane sa povestesc...k asa a fo un anarhist...nebunu pe vreme lu' Ceasca facea propagande anti comuniste...d-aia a fo si incarcerat vreo 6 ani...detinut politic :D



MAMIK-MEA a.k.a CATIFELA(frate-miu al mijlociu a porclit-o asa) are vreo 45 de anisori,fosta judocana si mai nebuna decat prevede legea.Mai mik k tata cu 16 ani,ala mare curvar avea o gramada de gagici si nebuna le-a batut pe toate pana a ramas ea la conducere ;))

Mamik-mea e cv de genu: dak o injuri sau ne injuri pe unu din plozii ei"Futu-ti gatu ma-tii"asta dak afla te cauta si iti da in pizda de nu te vezi ;)) in schimb dak frate-miu al mijlociu care e mai mofturos la mancare si care are ora de masa gen 2-3 dimineata ii zice la nebuna mi-i foame asta ii raspunde cv de genu:"Futu-ti gatu ma-tii de copil acu imi ceri de mancare???" nu de alta da' la asta tre'sa-i faca specialitati ;)) Va dati seama ce atomsfera intensa e cand suntem toti 3 acasa...=)) prima zi e totul chill,ok...a 2-a zi incepe furtuna...=)) cam atata despre sensibila de mama,care e mare iubitoare de flori si care are o gradina de trandafiri de pici in cur si te-ai holba 3 zile in continuu...;))



Tzaru/Tzarushu sau Faraonu, cum ii zic priecenii lu frate-miu al mare e un om tare ciudat.si o sa am ce va povesti...pai nah el e SHEF de camin(si e mandru de asta de crapa)da' cum a ajuns SHEF? pai nah la alegeri cind intreaba administratorul cine candideaza:"EU"-el fiind"favoritu'"administratorului dupa ce a batut moldovenii din camin k faceau pizda mare.Cand a intrebat administratoru cine mai candideaza frate-miu s-a uitat in spate,nimeni nu a mai ridicat mana...=)) tot fratiorul meu asta al mai mare dintre cei 3 iezi cucieti,a fost la liceu cu plata...si ai mei s-au saturat pe langa taxa sa-i plateasca absentele asa k lu mama i-a venit o idee geniala.Knd incepeau orele mergea la el in clasa,la prezenta ea raspundea in locului cu PREZENT si apoi mergea la clubu de net sau biliard si-l aducea la ore...lu asta in afara de Dota ii mai place sa joace poker si ii cam bate pe astia in camin si le ia banii;))



GASCANU sau SHobo-frate-miu al mijlociu,ii ziceam Gascanu cand eram mici k el zicea k "impuleaza" gasca k sa faca pui...prietenii ii zic shobo...dc?nush nu i-am intrebat...=)) El de mic ii pasionat de mecanica,masini si electronica...l-a invatat bunicu sa conduca tractoru de la 9 ani si se lauda acum k e cel mai bun sofer din familie...da' tot el e singuru care i-a facut masina lu tata bucati:-J tot el il ruga pe tata,mai mai k il implora sa-i dea tv-ul si frigideru' sa faca inventii din ele ...geniul familiei...ce credeti k vroia sa faca?? sonerii sa nu mai strige lumea la poarta la noi la sat;) Tot el e afaceristu familiei.Cum face cum nu face el mereu are bani...k merge p-afara si cumpara tzoale si le vinde in camin...k vinde pastile de slabit luate de pe net...in fine afaceri frate.il admir k se descurca. frate-miu al mijlociu e o figura...inainte sa se combine cu vreo gagica o intreba tabla inmultirii si fotosinteza,si dak nu le stia nici nu mai statea de vb cu ea k zicea k e handicapata iar el nu se preteaza la orice proasta k deh...el e baiat dashtept ;))



Salmonela e o gagica care sta la noi de vreo 14 ani are vreo 33 de ani si e o tipa tare ciudata si misterioasa dar cu care razi de te caci pe tine,si nu de dumele care le baga ci mai degraba de rasul ei zgomotos si unic.Desi nu avem niciun fel de grad de rudenie e ca o sora pt noi si pot sa zic k ne-a crescut ;)) mi-aduc aminte k aveam vreo 8 ani si Shobo vreo 9 jumate si asta ii aducea Zambile de 1martie si apoi ii cerea bani pe ele;)) sau avea frate-miu odata bani si ne invita la cofetarie pe mine pe ea si ink 2 vecine.Am ajuns acolo,am comandat si a trebuit sa plateasca Salmonella k asta a zis k el nu-si cheltuie banii cu noi...nah sau Mergeam cu Salmonella la shtrand si frate-miu pe strada ii cerea bani(tot Shobo)si asta nu vroia sa-i dea,iar asta o ameninta k o striga pe strada Floace,,si incepea:"Floaceeee!!!!...Floasheeeee...nu-mi dai bani?da-mi 5 mii sa-mi iau guma turbo si Snickers!"de rusine ii dadea femeia ce sa faca...;))



Bizi sau Bizzete e un personaj tare pitoresc =)) e un angajat de-al lu tata care ne ajuta pe la munci acolo la sat.El in proportie de 90% e beat si cand e treaz nu-l tine mult.E genu de om care mai are 2 dinti in gura,are vreo 38 de ani da' zici k acum i-au dat dintii de lapte ;)) k i-a pikt cimitiru in gura...decat sa nu bea mai bine il calca tancul pe muie...Cum mai tot timpu e beat ne injura pe toti de la cel mai mic la cel mai mare,motiv pt care mama l-a mai altoit de cateva ori...;)) e indragostit de Salmonella de vreo 10 ani incoace...mi-aduc aminte k o data s-a sarutat cu cactusu k sa se combine asta cu el...da pula!! tzapa frate!!;)) cand se imbata tare tare ii striga la asta la geam(el se lauda cu ea in sat k-i nevasta-sa) si tot ii cere sa treaca la fapte k ea ii tot amana "noaptea nuntii"de 10 ani ;)).El e tipu ala de om care dupa ce s-a imbatat urat poti sa-i oferi bani si bautura sa taca pt k vb incontinuu dar nu ai cu cine...nu-l poti opri din tocat si te toaca pana iti pierzi si ultimul rezid de rabdare :)) si culmea dracu' e k oricat de beat ar fi nu-si ia somnu...despre Bizi o sa va mai povestesc pt k de asemenea e un personaj genial...in sinea lui...;)) el merita o pagina dedicata numai lui k numai eu stiu cate face...=)) o sa vedeti voi dc ;) :P



Bunica-mea a.k.a Qiva e singura mea bunica alive...saraca are probleme mari de vedere si poarta niste ochelari tip fund de borcan,are 82 de ani si e o fire firava si are niste ochi albastrii blanzi.Saraca are si probleme cu auzul de cand mergea in frig sa-i duca la bunica-miu ce se ascundea in padure mancare k pe vremea comunistilor asta era torturat k facuse armata in Germania si nah,s-a imbolnavit si acuma knd ma duc la ea in camera unde se uita toata ziulik la telenovele,intru si ii zic:Ce faci mamaie?si merg s-o pup la care ea cu intarziere si pe un ton scazut imi raspunde:"Sa traiesti mama!!".Mi s-a intamplat de atatea ori faza k m-am obisnuit sa-i zic saru'mana asa cum e etic k sa nu mai fie pusa in postura aiurea.



Mai am acasa 4 caini: SHARKY-un caine tare tembel care omoara orice fiinta prinde de la gainile lu bunica pana la arici(iui cat s-a chinuit cu un arici intr-o noapte da tot nu l-a lasat)de pisici nu mai zic k se urca pe scara din aia de lemn pana in pod dupa ele...am avut la un moment dat 4 pisici,acum am doar un pisoi: Cainele asta e zapacit tare,e maniac dupa sticlele de 2l pet dak ai una dinaia in mana sare dupa ea pana da cu tine jos.Si are forta animalu k e metish intre rotweiller si ciobanesc german,plus k i-a mai legat Shobo cauciucuri de masina sa le traga dupa el si si-a facut muschi si forta...sa nu mai zic iarna k ne trage pe sanie ;))

YUPITA -e catzelusha lu SHOBO el a botezat-o,e o chestia din aia mica si scunda...mega funny cand se imperecheaza cu Sharky e faza k se urca pe o treapta k sa-si faca ala treaba cu ea k e prea mik pe langa el.Yupita umple mereu curtea de catzelushi si o dispera pe mama.

BAM BAMa.k.a BAMBOOCHA sau BAMBOLINA- e catzelusha mea turbata care e cea mai turbata catzea din lume!!!!are o energie nush de unde dracu...a fost gasita in Agip,era atata de mica si dulce gri cu alb si ochii albastrii care i s-au schimbat intre timp.Nu intra nimeni in curte k musca pe toata lumea ;)) si e zapacita tare,cand face mama curat la gradina de flori se trezeste BAM BAM sa-i aduca lemne si hartii sa le roada printre straturi.si o aduce pe mama la disperare nu alta:)



Blinky- e un alt puppy ce l-am adus acasa eu e un metish pitbull cu nu mai stiu ce..e un caine oarecum lenesh dar care nu ezita dimineata knd iese mama in pijamale din casa s-o lase in chiloti..tot el o pedepseste pe BamBam in felul urmator ii pune mama lesa la BamBam iar asta o ia tarash si o plimba pe unde vrea el...desi e mai mic k Bam are mai multa fortza...se joaca cu pisoul meu knd il rpinde si il jegareshte in ultimul hal...saracu e traumatizat de Blinky dar e teafar k nu a incaput pe mana lu Sharky...

Ce nu v-am povestit eu e faptul k eu acolo in South Oltenia stau la sat undeva in vf-ul dealului inconjurata de paduri si de mirificii oameni de la sat...cam asta ar fi habitatul meu... :) :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu