Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

miercuri, 24 februarie 2010

vai ce sprt am fost aseara...stii cum zic???


Stii cum zic??stii ce zic??stii cum zic??? deci dak urasc vreo expresie in lumea asta sigur e asta cu: "Stii cum zic??"care mai e zisa si asa pe un ton din ala de alto.un fel de shmecherash elaborat,mega relaxat da'care vb pe nas...;)) Si atata ma dispera si asa se zbarleste paru' pe mine si parca imi baga cineva ace in urechi cand aud expresia asta minune...Cum plm sa ma intrebe cineva "stii cum zic?" normal k stiu k altfel te intrebam,sau plm nu cu gura zici??ce plm "stii cum zic??stii cum zic???"jur k ma doare creieru numai knd ma gandesc la expresia asta care nu stiu cine dracu a cacat-o de toata Timisoara manca cacat..."Stii cum zic,mane??" exact asa zic...toata Timisoara care foloseste cacatul asta de expresie e clar k manca cacat asa fara nicio inhibitie,fara niciun regret...jur k nu inteleg...ma doare mintea numai knd ma gandesc la sound-ul expresiei...nush...mi se pare k trebuie sa fii penibil de prost sa folosesti expresia asta..da stiu toata lume a are ticuri,da'oameni pe care ii stiu de multa vreme brusc au capatat ticul asta:-?mah dak nu vi se parea"cul" nu incepeati sa mancati rahat("cul"in rromanes inseamna cacat).Asa k dragii mamii,dak "stiti cum zic" inseamna k mancati rahat cu paiu...acum sa terminam partea de "sti cum" si sa trecem la youth of the nation care nowdays au gasit un trend in a-si da cu narcoace. "Vaaaaai ce spart am fost aseara!!bah,esti nebun???nu fii dillau...eram rupt bah!!m-am speriat pe Club k toata lumea se uita la mine...vai ce spart am fost!!!am fugit acasa bah!!!" : ce sa zic nemaipomenit...se numeste paranoia si dak ai fost tu atat de spart incat sa-ti iei o paranoia din asta nu pot sa zic decat k esti penibil k te mai lauzi la toata lumea...ok la prietenii apropiati trebuie sa le explici de ce ai disparut subit din peisaj,dar cand deja o faci si esti madru de tine k ti-ai rupt capu in ultimul hal....hmmm e o problema... adica esti penibil...toti isi rup capu...toti isi ia paranoia...dar trebuie sa stii cum sa iesi din situatia asta prezentabil..;)) Plm..va aruncati in aer sa va simtiti bine nu sa aveti cu ce va lauda la lume...STII CUM ZIC???=))

Un comentariu:

  1. Anonim7/20/2013

    Like like =)))..eu sunt mitic/sudist...si de fiecare daca cand intru in ardeal,cand trec de brasov..incepe distractia cu "stii ce zic?" =)) m-a tampit expresia asta...

    RăspundețiȘtergere