Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

miercuri, 24 februarie 2010

Exces de zel...plm..Plm...PLM!!!!


Plm...incep cu ea...stiu stiu :-J i'm a girl se presupune k nu am,da nah k eu am una virtuala sac sac sac!! >:P si dak aia virtuala nu se pune atunci o sa imprumut una reala ;) sa ma luati la shuturi apoi k va rup fashu!!! dak nu ati aflat eu ma dezbrac de caracter fara inhibitii si va umplu de durere pe toti(dupa 3 beri,deci nu-mi dati sa beau ) ;)) da...dupa 3 beri ma transform in batman...dar deja povestesc prea mult despre mine...si inca nu am ajuns la EPISODUL 2.Ideea e k de cand mi-am facut si eu blog(la naiba!in puii mei!!) parca is masina de scris...ma chinuie talentu grav :-? ce se intampla cu mine??eu stiu :-J imi ocup timpu cu orice altceva in afara de licenta sau ceva constructiv..."pana mea,puii mei,gainile noastre"asta k s-o citez pe vecina mea de la sat:una mica si a naibii ! cand creste mare vrea sa se faca pitzipoanca...acum are vreo 18 ani da ink nu i-a reusit total mai are ceva de retusat pe ici pe colo...pe la atitudine...pe la machiaj...pe la contu din banca...plm !
Da mah!si cine ar fi crezut k o sa-mi creasca entuziasmul mai mult k libidoul de la un simplu blog ??;)) mi-a dat Andrei aseara un link cu blogu lu Porculescu' :) bah fain scrie omul ala jur bah ;)) am stat cateva ore cu ochii bolboiati in monitor(inainte sa ma apuc iar sa scriu asta)de deja vad stelute si mi se fute imaginea...o fi si somnu'de vina,da' nu conteaza...macara i-am citit toate draciile ce le-a scris din mai si pana acum.si adevaru e k dak nu mi-ar fi somn le-as mai citi odata k nu ma satur bah...omul ala ma face sa rad singura si sa ma delectez ;)) si mai ales sa uit de libidou...k mandru meu e plecat teleleu... ;)) Acum o sa am o tentativa de a-mi arata o latura de culoarea parului mai inchisa decat il am defapt,k m-a mancat in buci k pe maimutza sa ma decolorez si o sa ma folosesc de cuvinte si expresii mari printre bullshit-urile ce le povestesc la lume...lume?care lume??dracu'stie..care o vrea si o citi...aseara Dragos a zis k ii plac shit-urile mele...plm m-am mirat...k stiam k nu am dat ce era mai bun din mine...nici pe departe....ma gandeam acuma sa-i fac asa un "portret" lu Porculescu asta,da mi-e frica k cine stie poate odata si odata ajunge la kkt-ul meu de pagina si ma fac de kko k l-am ridicat in slavi.Plm,imi place cum scrie...:-? si la un moment dat parca citeam chestii si idei d-ale mele spuse cu mai mult tact,cu expresii a la dictionar(btw mi-a zis frate-miu k dak dorm cu capu pe dictionar o sa fiu mai culta,asta cand eram mica...si l-am crezut...numai eu stiu cat m-a durut gatu de la Dexu ala nenorocit!! si tot frate-miu al mare m-a trimis sa-i cumpar o punga de clitoris de la farmacie...ma incaltasem sa ma duc,noroc k m-a intrebat mama unde plec:) si acum dupa ce v-am povestit cateva chestii din copilaria mea tulburatoare,sper k o sa intelegeti k de vina e decolorantul pentru vocabularul meu sarac in expresii a la "clubul de elita". Dar sa revenim la Porculescu...bah mie imi place de mor cum scrie,jur!! :-? nush cum PLM(=)) ha ha ha k vaca rad de mine k tot pulele mele scriu)da'parca am un orgasm cerebral...mi se excita neuronii si fac o sinapsa de sta mata in coada!(nu ma-ta,matza!!!) si tind sa cred k se duce efectul decolorantului ;)) sau mai stii?? ;)) In fine imi place k mi-am regasit(dupa cum am mai zis)idei in ale lui si imi place sarcasmul lui teribil de tare....e bun omu...inca odata respect Porculescule ,tie si cacaturilor tale de pe blog si improasca cu kkt peste tot!pentru k vrei pentru k poti si pentru k meriti!!("Garnier,ai grija de tine!!") da mah mie imi place s-o ard in clichee de reclama si culmea dracului k nu ma uit la tv nici dak ma pici cu ceara!! da' sa moara mama,si kkm-as pe ea de memoria pizdii care o am,k retin toate shit-urile ce le aud intamplator si ce-mi trebuie sa tin minte imi dau cu capu de pereti si curu de pamant sa-mi amintesc !!!ce-am vrut sa zic??? =))...mda cik harcoacele iti afecteaza memoria...hai chiar??pai dak s-au inventat harcoace s-a inventat si lecitina deci e ok;) ajungem cumva la un ballance...pai nu?nu de alta am scris acilea la blogus-pocus-preparatus-"avem di tatie" :D k suntem dotati "mane" ;) noi le avem pe toate dar mai ales eu,care in afara de faptu k vb foarte urat pentru o domnisoara,iar cuvintele lungi si complicate sunt rare,in afara de faptul k sunt ditamai balena de grasa si complexata sunt dotata am de toate ;) vreti sa ma si laud ??ha!!! i got the balls sa fac multe bah...multe...:D ;) dar despre mine intr-un alt EPISOD poate ep2 sau poate ep3 :-? cine stie ...oricum...TO BE CONTINUED ;) PACE VOUA bah tuturor k va iubesc pe toti k pe raia din talpi :P sau mai stii ?;)

2 comentarii:

  1. Mortala..unica..memorabila PLM vorbesc din suflet :)))

    Continua sa scrii...
    BRAVO PISII

    RăspundețiȘtergere
  2. daca nu portret, atunci macar o schita mica-mica? :D

    RăspundețiȘtergere