Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

vineri, 26 februarie 2010

what the fuck???

Mda...cik azi dim m-am pus sa dorm!!! ciucea!! k m-a mancat undeva k pe maimutza sa caut teste de IQ pe "unchiu'Goagale"...si prima data dau de un test...il fac asa cu entuziasm si la final imi cere sa dau nush ce SMS0ul pizdii k sa imi aflu Iq-ul si costa vreo 3 euro..PLM de unde credit pe tel??eu ma bucuram k am sute de min moka de unde dracu credit...k doar e criza...si sa moara mama k dak aveam dadeam numai sa aflu nenorocitu ala de IQ k eram teribil de curioasa dupa ce am tot ales imagini si minuni si plm....buuun zic lasa k o sa caut unu MOKA...caut si dau frate de toate testele aberante posibile...pana la urma dau de testu' lu'Einstein...si mi-aduc aminte k prin liceu mai dausem de el si ma tot chinuiam eu sa-l fac,cu toate combinatiile mortilor ma-sii in carca...Pai nah si cand vad eu k afirma el k 98% din populatie nu-l poate face,eu am vrut sa fiu Batman si sa-l fac de mi-o lua si 3 zile numai sa-mi creasca si mie un coi asa la orgoliu si sa pot sa dau la multi palme dupa ceafa k uite bah is decolorata da l-am facut bah!!! si ma inarmez eu cu pix si foaie....si tot incerc...PULA!imi cad ochii-n gura de somn...o iau de la capat...pula!si iar o iau de la capat...acelasi rezultat si zic: nah lasa-n plm k maine ma pun pe el si-l fac,makr sa gasesc un test sa imi aflu coeficientu de inteligenta k speram eu k din liceu sa-mi fi crescut k deh...asta dak nu am creieri scurtcircuitati,dar totusi speram sa gasesc ceva ok,adica un test cat de cat normal...si dau iarasi de aberatii...buuun incepeam sa damblagesc...era deja mai bine de 6 dimineata. Pana la urma gasesc ceva pe un site de job-uri..Rezultatu' nu mi-a dat un anume coeficient ci doar niste interpretari...simteam k turbez!!!Si fain frumos mi-am bagat plm virtuala in lumea virtuala a niet-ului si am zis k merg la somn. Acum ma uit la caietu si pixu ce le-am lasat aseara pe masa tocmai k sa ma apuc de testu lu Einstein si nu am nicio tragere de inima sa-mi activez toate sinapsele neuronale(adica aia una k nu mai am decat 2 neuroni si aia in agonie)la ora asta "matinala"pt mine k e 16:44....da' la mine e inca dimineatza si ink casc de-mi tzaraie urechile si ink imi pica ochii-n gura de somn k nu pot sa-mi revin din leshineala...e faza k acum is in dubii cu ce-am visat azi noapte.Si partea funny e k parca imi amintesc ceva,dar stiu sigur k m-am gandit la un"scenariu"inainte sa dorm cu "mandru"si ma gandesc k rezidu' ala de vis e defapt duma la care m-am gandit iar eu am visat cu totu si cu totu altceva dar trag eu sperantze=)) in fine...dc imi bat capu cu vise??pai nah it might sound stupid da km cred in interpretarea viselor..si dak pana acum aveam o oarecare credinta in interpretarea lor,acum mai mult k niciodata cred dupa ce s-a intamplat o faza...sa vi-o povestesc?plm...asta o sa va releve latura mea de "fata de la sat"...Intr-o noapte,adica dimineata m-am pus sa dorm pe la vreo 4,am adormit greu.Spre ivirea zorilor am inceput sa ma agit in somn si ma tot trezeam,ma uit la Unguritza asta si ea la fel de agitata in somn.Mi s-a parut horror sa dorm atunci desi imi era teribil de somn iar patutzul meu care e cel mai relaxant parca avea cuie iesite in afara care imi sfartecau toti muschii...si nu intelegeam de ce nu ma pot odihni.ma trezesc frumos la o ora destul de "matinala"pt mine vreo 11-11:30 si ma bag pe mess.Primesc o veste aiurea...un amic drag a murit,a cazut cu masina intr-un rau si s-a inecat.Am inceput sa plang si hopa ma suna mama.Mama cand viseaza ceva urat k o fi 2 dimineata k o fi 4 ea ne suna pe toti 3 iezii sa ne intrebe dak suntem bine...uneori si plange la telefon,nah k acum ma gaseste pe mine plangand.Si ma intreaba ce am si ii povestesc printre lacrimi la care ea:"Aoleu anA stii ce am visat azi noapte?"MAMA NU AM CHEF DE VISELE MATALE STUPIDE ii zic,IS PREA SUPARATA!."Da mama,dar trebuie sa-ti zic,am vrut sa te sun azi dimineata da' nu mai am minute pe mosmote-ul ma-sii"si zic bine hai zi:"am visat k erai imbracata cu o pelerina rosie si cizmulitze rosii si k ai pikt intr-un bazin si era sa te inceci si eu urlam si a reusit sa te scoata tac-tu k a aruncat un furtun si l-ai prins desi erai deja sub apa mult...asta ca s-a intamplat cu amicul asta al tau si tie iti pare rau"...dupa ce am auzit faza asta am inghitit in sec i-am zis OK MAMI,CIAO si am stat si m-am gandit plm cata coincidenta??? n-as prea crede...k mai visam eu cand eram mica k mi se spargeau dintii si murea lume prin sat...Gata n-o mai lungesc...see ya latter Alligators :P

Un comentariu:

  1. prea multa cifraraie si procente, ce 98%, eu l-am facut in 30 de minute, aveam 18 ani. ainshtain asta nu e ceea vrea a fi, nu te lasa impresionata

    RăspundețiȘtergere