Poftiti luati de cititi!Avem di tatie!!!

Lectura usoara si nu uitati sa inghititi fara sa mestecati prea mult...da' beti apa dupa k o sa va zgarie pe gat :D

miercuri, 24 februarie 2010

To Zi AiR- PoRt...


Mda....ma pun aseara sa-mi fac rezervare on-line pt "belet" spre Venetia,k da in afara de blog(care e mai nou cea mai mare preocupare a mea) trebuie sa ma ocup si de javra de licenta...nu zic k am o licenta mega,da'mega tare da nu va zic de ea ;). Anyway ma pun eu draga de mine sa-mi fac rezervare si pt draga de mine si pt draga de Unguritza k noi suntem soulmates si parca suntem legate prin cordonul ombilical...suntem lipite una de alta ca mucii de asfalt...acuma nu ma intrebati care dintre noi e asfaltu k refuz sa raspund.... in fine incerc eu acolo on-line...plm nu-mi accepta cardu...cum plm??asta in conditiile in care pretul calatoriei cu avionu era 80 ron dus-intors dar cu toate taxele care inainte nu ti le precizasera ajungeai la vreo 120 ron.Normal k nu am mai zburat decat cu tiroliana si nu aveam de unde dracu sa stiu eu cum sta treaba "to zi air-port"da'... la astia e vb de Tu ten TEN.....adica o labareala si o nebunie a la 2010,k si zapaceala asta avanseaza in grad...merge dupa trend...pe fiecare an trebuie sa ne indobitocim mai tare desi se presupune k acumulam mai multe informatii si devenim mai destepti...defapt in fiecare zi "prajim"neuroni k asta e "Youth of the nation"nowdays...In fine cu rezervare beletului am dat chix : nah ce s a faci...decolorantu'...plm tre sa ma scot si eu cumva,nu?Acum ar trebui sa ma duc la sediul Wizzair,sa fac rezervarea pizdii...cu alte cuvinte sa-mi mut basalaul asta de pe fotoliu....si am o lene...o lene de ma doare...sunt in una din zilele alea knd mi-e lene sa exist!! : nu-i mishto...anyway eu trebuie sa ma duc sa fac rezervarea aia ...dar sigur NOT TODAY! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu